نوشته شده توسط : مسعود

دانلود بازی استراتژی Mytheon
نام بازی: Mytheon
پلتفورم : pc
ژانر:استراتژی
سال انتشار: 2011
نوع  فایل : کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: UTV True Games
حمایت توسط : UTV True Games and Petroglyph
نوع انتشار: License
تبلت:احتیاج ندارد
سایت رسمی بازی : www.mytheongame.com
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:ندارد

Mytheon یک بازی به سبک استراتژی میباشد که در سال 2011 میلادی  روانه دنیای گیم شد تا به خاطره ها بپیوندد.ناشر این بازی کمپانی UTV True Games  میباشد و توسط UTV True Games and Petroglyph ساخته و حمایت شد.شرح بازی : MMO متشکل از مخلوطی از اکشن و RTS یه همراه RPG میباشد.این دقیقا توصیف بازی جدید کمپانی Petroglyph میباشد.این کمپانی بازی های دیگری مانند Star Wars: Empire at War and Universe at War را نیز منتشر کرده است .اساس بازی Mytheon در مصر باستان  و یونان باستان میباشد.مناطقی که کمی برای گیمر ها تکراری و خسته کننده شده است.با استفاده از نیرو های سنگی گیمر این توانایی را دارد که آرام آرام  بر قدرت طلسم غلبه کنند.گیمر به عنوان هدایت کننده این بازی باید منتظر گروه  PvP و PvE باشد.جالب است بدانید این بازی کاملا رایگان است و هیچ گونه هزینه ی اشتراکی نخواهد داشت.البته واضح است که این عمل یک جنبه تبلیغی میباشد .و در نهایت پیشنهاد میشود تلاش کنید تا زمین را از معابد خدایان رومی پاک سازی کنید.

دانلود بازی در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتری , بازی استراتژیک , ,
:: بازدید از این مطلب : 701
|
امتیاز مطلب : 172
|
تعداد امتیازدهندگان : 53
|
مجموع امتیاز : 53
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مسعود

دانلود رایگان بازی Title: Wildlife Park 3

نام بازی: Title: Wildlife Park 3
پلتفورم : pc
ژانر:استراتژی / مدیریتی
سال انتشار: 2011
نوع  فایل : کامل
زبان: German
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: bitComposer Games
حمایت توسط : b-alive
درجه بندی سنی : Pegi 3
قابلیت آنلاین: نامشخص

Title: Wildlife Park 3 عنوان یک بازی جدید میباشد که در تاریخ 2011 میلادی منتشر شد.ناشر این بازی زیبا Title: Wildlife Park 3 میباشد که ساخته کمپانی b-alive میباشد که در نوع خود بی نظیر میباشد.حقیقتا برای اولین بار شاهد تغییر گسترده در انتخاب موضوع و کاراکتر هستیم که شاید این نکته برای همه گیمر ها جالب باشد. در مورد بازی : Wildlife Park 3 یک بازی فوق االعاده مشهور و موفق میباشد که در آن گیمر تبدیل به یک مدیر پارک وحش شده و در طی بازی پارک وحش خود را میسازد. انتخاب بهترین ساختمان - ساخت پارک ها و ساختمان های مربوطه و در نهایت ساخت یک  پارک رویایی ... !!!توجه کنید نگهداری از این حیوانات مهارت و نیاز های خاص خود را دارد.بازی در کل با توجه به موضوعیتی که دارد میتواند گزینه ای مناسب برای شما باشد.این نکته را فراموش نکنید که با یک بازی جدید از نظر تاریخ انتشار و یا حتی موضوعیت و کاراکتر پردازی رو در رو میباشید.

دانلود رایگان بازی پارک وحش 3 به همراه تعدای پیش نمایش در ادامه مطلب....



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتری , بازی استراتژیک , ,
:: بازدید از این مطلب : 931
|
امتیاز مطلب : 159
|
تعداد امتیازدهندگان : 48
|
مجموع امتیاز : 48
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مسعود

 

دانلود رایگان بازی گنج Hoard


 

نام بازی: Hoard


پلتفورم : pc


ژانر:اکشن - استراتژی


سال انتشار: 2011


نوع  فایل :کامل


زبان: English


فرمت ایمیج: ISO


ناشر: Big Sandwich Games.Inc


حمایت توسط : Big Sandwich Games


درجه بندی سنی : -


قابلیت آنلاین:نامشخص



Hoard یک بازی استراتژی متمایل به اکشن میباشد که در سال 2011 میلادی توسط کمپانی Big Sandwich Games.Inc منتشر و توسط Big Sandwich Games ساخته و حمایت شد.در ادامه نقدی کوتاه از بازی داریم .داستان بازی : شما در حالت یک اژدها و در نقش یک فرمانده روستاییان را می ترسانید !قلعه ها را می سوزانید! طلا و جواهر ها را ذخیره می کنید ! شاهزاده می دزدید !غنایم جنگی را ذخیره میکنید ! تا بتوانید بازی را پی ببرید.گوشه های دیگر از این بازی رقابت با بقیه فرمانده ها در جنگ های چند نفره حماسی میباشد.هدف شما بسیار ساده است و در حین حال سخت و چالش انگیز میباشد: تلاش برای ساخت بزرگترین انبار طلا و جواهرات !!! در این بازی هر عملی یک عکس العمل دارد.توجه کنید گرافیک بازی نسبتا مطلوب میباشد و با توجه به حجم کم بازی فوق العاده میباشد!!!در صفحه مانیتور سمت چپ بالا مشخصات - اهداف و ... مشخص شده است.قرار گیری دوربین بازی بسیار مناسب میباشد.


دانلود بازی Hoard به همراه تعدای پیش نمایش از محیط بازی در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتری , بازی اکشن , بازی استراتژیک , ,
:: بازدید از این مطلب : 616
|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مسعود

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/9-9/Assassin%27s-Creed.jpg

 

بازی در سال 1191 میلادی (زمان رخ دادن سومین جنگ های صلیبی بین مسلمانان و مسیحیان) و در منطقه ای بین امپراطوری LionHeart-King Richard (ریچارد شیردل) و دیوارهای اورشلیم رخ می دهد. Assassin در لغت به معنای آدمکش است اما نام بازی از معنای آدم کش گرفته نشده است. بازی داستان‌های گروه حشاشین را روایت می‌کند. حشاشین نام گروهی از مسلمانان شجاع است که می خواهند با به قتل رساندن سران اصلی جنگ به این جنگ پایان دهند، خصوصیت بارز افراد این گروه این است که برای اثبات وفاداری خود یک انگشتشان را قطع کرده و به جای آن خنجری قرار می دهند که بسیار کار آمد است. در حال حاضر سینان (Sinan) فرمانده اصلی این گروه است و قصد دارد با کشتن نه فرد که عامل اصلی ایجاد این جنگ خونین هستند به جنگ پایان دهد و دنیا را در صلح و صفا ببیند. برای این کار او الطیر( معنای فارسی: شاهین پرنده) را مامور می کند و الطیر نیز که به دنبال کسب شهرت است این ماموریت مهم را قبول می کند. البته دیگر اعضای این گروه نیز در این راه الطیر را همراهی می کنند. Jaye Ramond در مصاحبه خود اعلام کرده است که این گروه تنها نام قاتلین مسلمان را به دوش می کشند و دارای عقاید خاص خود هستند.

این کتاب شامل 208 صفحه می باشد که در 40 صفحه به بررسی ویژگی های مختلف بازی پرداخته است.مراحل اجرای و طراحی بازی و عکس های پشت صحنه بازی و گالری کاملی از صحنه های جالب بازی پرداخته است.در 40 صفحه هم به بررسی شیوه های ادامه بازی و نقشه راه بازی و تمام فعالیت های اختیاری بازی پرداخته است.لیست ارائه کرده است که به تجزیه و تحلیل  دشمنان ، سلاح ، تجهیزات ، حرکت ،دستاوردها و غنائم بازی پرداخته است.در آخر هم چندین پوستر زیبا از بازی ارائه کرده است.داستانی که ارائه شده است و شیوه های که بیان شده است همه کنسول های بازی رو پوشش می دهد.

 

دانلود بازی در ادامه ی مطلب

 



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتری , بازی اکشن , بازی استراتژیک , ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مسعود

 

دانلود بازی Cities XL 2011 MULTi7 Lossless
 

نسخه Limited Edition به همراه کرک تست شده



نام بازی: Cities XL 2011 MULTi7 Lossless RePack
پلتفورم : pc
ژانر: استراتژی
سال انتشار:  Oct 14, 2010
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: -
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Focus Home Interactive
حمایت توسط : Focus Home Interactive
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

بازی زیبای Cities XL یک بازی فوق العاده زیبا شهرک سازی  متمایل به نسل بازی های جدید شبیه سازی میباشد که در تاریخ 11 اکتبر سال 2010 میلادی توسط کماپنی Focus Home Interactive ساخته و منتشر شد.این بازی ترکیبی از همه دست آورد هایی است که در بیست سال آینده وجود خواهد داشت.در بازی Cities XL 2011 نقشه های سه بعدی با آب و هوای متنوع و چشم انداز های عالی و فوق العاده گرافیکی به همراه تعدای بسیار زیادی از ساختمان های مدرن و آسمان خراش های فوق مدرن وجود دارد.طراحی صحیح و ساخت شهر ها و همچنین  ایجاد اشتغال و گسترش سرویس های اجتماعی برای ایجاد یک اقتصاد کار آمد و جامعه مدرن و شهروندان متمدن نیازمند است. گیمر در این بازی به عنوان یک شهردار تازه کار مشکلات فراوانی را در پیش رو دارد.در حالت عادی کلان شهر ها خوب و مطلوب به نظر می رسند.در کلان شهر ها معماری مدرن و زیبا از نبوغ و برنامه ریزی شما میباشد .... .گرافیک بازی بسیار عالی میباشد.حرکت دوربین و نماهایی که از بالا نشان میدهد بسیار خیرره کننده و عالی میباشد به طوری که در نوع خود بی نظیر میباشد.در حقیقت این نکته را نباید فراموش کنیم که بازی ها هر چه متفاوت تر باشند از دیدگاه گیمر زیباتر به نظر میرسند. Cities XL 2011 میتواند گزینه ای مناسب برای شما باشد...


دانلود بازی Cities XL 2011 به همراه تعدای پیش نمایش در ادامه مطلب....




:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتری , بازی استراتژیک , بازی فکری , ,
:: بازدید از این مطلب : 487
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مسعود

 

دانلود رايگان بازي فكري كامپيوتر همسايه جهنمي 2 Neighbors From Hell همسایه جهنمی بازی کارتونی بسیار زیبا و جذابی و در ژانر استراتژیک پازل گونه و آمیخته با نقش آفرینیست که بر اساس شو کمدی و کارتونی زیبای تلویزیونی با همین عنوان تهیه و ساخته شده است و از شخصیت های کمدی و بسیار طنز آمیز کارتونی بهره می برد که میبایست با در دست گیری کنترل این شخصیت ها و رفع مراحل که همگی شامل گوشه های حقیقی زندگییست به این بازی زیبا و جذاب ادامه دهید. علاقمندان قدیمی بازی های رایانه ای می توانند این بازی زیبا را با بازی های قدمی همچون Neverhood ولی در سطحی بسیار بالاتر و با گرافیک تر مقایسه کنند. Neighbors From Hell اول بار در سال 2003 عرضه شد و به دلیل موضوع جالب و ژانر منحصر به فرد و طنز آمیز و سرگرم کننده بودنش با استقبال خوبی روبرو شد. نسخه دوم این بازی پرطرفدار در سال 2004 ارائه شد و باز هم زیبایی های طنز آمیز و جالب خاص خود را داشت. در سال 2006 نیز این بازی کارتونی جالب نسخه دیگری از خود تحت عنوان Neighbors From Hell: On Vacation ارائه کرد که شامل 14 مرحله جدید و جذاب و مسافرت های این شخصیت های کمدی به کشورهای مختلف جهان بوده که اتفاقات جالبی را با خود به همراه داشت.  مطمئنا علاقمندان به بازی های رایانه ای مخصوصا کودکان از این بازی لذت خواهند برد با ذكر اين مسئله من(مديريت سايت ميهن دانلود) علاقه زيادي به اين بازي دارم به شما دوستان عزيز جوان و نوجوان نيز پيشنهاد ميكنم اين بازي بسيار مهيج و سرگرم كننده  را به صورت رايگان از ميهن دانلود دريافت كنيد
سازنده : كمپاني JoWood
ناشر : كمپاني Cinemaware
تاريخ انتشار : Mar 27, 2006
وب سايت اختصاصي : Neighbors From Hell
رده بندي : کارتونی پازل گونه و استراتژیک
ميزان دشوار بودن : متوسط
زمان مورد نياز براي آشنايي كامل با محيط بازي : حدود یک ساعت
درجه بندي ESRB در مورد محتواي بازي : Everyone - مناسب براي تمامی افراد و گروههای سنی .
ويژگي هاي بازي كامپيوتري همسايه جهنمي 2 Neighbors From Hell:
- 14 مرحله جالب و بامزه با جزئیات زیبا و طنز آمیز در جریان بازی و محیط .
- ساخته شده بر اساس شو تلویزیونی و کارتونی بامزه همسایه های جهنمی !
- 6 مکان مختلف و بسیار زیبا طراحی شده در کشورهای مختلف دنیا شامل چین، مکزیک، هند و ...
- افزده شدن مادر شخصیت ها به بازی برای افزیش زیبایی و تعامل.
- بیش از 5 شخصیت جدید اضافه شده به بازی همراه با تعداد بیشماری حیوان افزوده شده .
- سبک منحصر به فرد و زیبای گرافیک و دوربین بازی .
- صدای زیبا محیط بازی
- و...
سيستم مورد نياز براي نصب بازي:
- سازگار با پردازنده حداقل 233 مگاهرتز یا بالاتر
- حداقل 128 مگابایت رم
- سازگار با همه نسخه هاي ويندوز
-  سازگار با کارت گرافیک با حداقل 8 مگابایت حافظه ویدیو
-  سازگار با کارت صدا
- حداقل 310 مگابایت (مگابایت) فضای خالی بر روی دیسک سخت
توجه: عكس هايي زيبا از اين بازي زيبا در ادامه مطلب موجود است

بازي همسايه جهنمي

دانلود بازی در ادامه ی مطلب




:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتری , بازی استراتژیک , بازی فکری , ,
:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 فروردين 1390 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد